Garage jobb och mkt cs lir

I dag har de väl mest vart cs spelade. Men har även gjort nytta :P har vart in till Övertorneå och kollat va de var för fel på min mobil och sen har jag hunnit montera bakljuset och blinkerserna på moppen även lackat de sista och snabb monterat för att se hur den ungefär kommer se ut. :D Nu måste jag bara vänta på bensin tanken sen får jag ihop den eller jag och Jocke skulle skruva lite i insuget när han kommer i hem i helg :D hoppas de bli någon resultat av skiten till slut. Pappa trodde då inte de iaf. Han sa att i går var den värd 10,000:- och i dag kanske 2,000:- :/ kändes lite ner värderande efter allt slit i garaget.
Nu ska jag göra annat än bara sitta hära och skriva







Foto: IssE
Ungefär så kommer den se ut när den e klar :D annat styre och sen
ska jag lacka fälgarna i samma färg till vintern när den inte används :)
 

Kommentarer
Postat av: Erika

frääsigt ^^

2008-08-07 @ 23:02:28
URL: http://heidierikakeisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0