Helt tom på fantasin

I går har jag faktiskt inte vart utom hus alls :/ lite skamligt men blev bara inte så. Kussan och farsan kom hem vid 5 då väckte kussan mej och vi drog och basta sen käkade vi sen gick ja upp satte mej bekvämt i data stolen och insåg vart kvällen skulle tillbringas, jo i denna data stol. Blev mkt snack på vent och msn och en hel del cs spelade oxå. Börjar nog bli lite beroende av de nu :D. Men va ska man annars hitta på att göra hemma i Soukolojärvi när man inte får sina saker te moppen så man kan skruva ihop den. :( Har börjat fundera på köpa/bygga ny data för att denna är alldeles för dålig "gaming" data. Men vart ska man få alla pengarna ifrån? Har epan och betala te tft som för den delen inte heller är färdig och har vart dära nu i 3 veckor. Sen kommer ju moppen där har jag ännu styre, styr stam och någon snygg digital mätarhur att beställa. Sen min mobil som dog totalt när batteriet tog slut pga styrman som stängde strömmen och jag inte kunde ladda den. Skam ändå 3-4 veckor gammal mobil och tål inte att man tömmer batteriet totalt. KÖP INTE EN SONY ERICSSON C902I. Behöver inte vara på dom andra men mej störde de iaf och sur som fan blev jag. I dag händer väl inte så mkt men i dag ska jag iaf komma ut ska nog med Hampus på ekobadet för han ringde mej i dag och fråga så snällt om jag kunde följa med han dit och jag kunde inte bara säga nej hur mkt jag än hade velat. Dom åker ju trots allt i mon och jag har knappt hunnit umgås me dom små. Men i september ska jag ner dit i 2 veckor och vara me Hampus och Angelica. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0