Måndag 4/8

I dag har väl inte hänt så mkt vaknade vid 18.00 efter en lång helg i lule. Var ett tag sen man var i lule och träffade massa gammla vänner som man inte sett på ett tag. Nu äre inte många dagar kvar så fyller jag år :D men synd att de bara är 17 borde ha vart 18 mkt roligare. Varje dag som går blir man mer deprimerad för man vet att snart börjar skolan igen och då kan man inte vara ute hur länge som helt mer än fredagar och lördagar, känns lite taskigt faktiskt. Fick även mitt nya headset och mus på torsdagen tog 3 dagar 1 dag mer än vad gubben sa när jag ringde :( Men nu ska jag försöka hitta på lite annat att göra och inte sitta vid datan heladagen fast jag vet att de kommer bli de ändå. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0