En av dom roligaste dagarna :D

Som rubriken lyder :P Fan va roligt jag haft i dag när vi var och åkte med Hikke :P De var Hikke, Robin, Koffe, Joel och jag. Fan tror jag aldrig åkt bil som jag gjorde i dag och att de var Hikke som körde gjordeju inte saken sämmre :P Vi var lite hära och dära och lekte me volvon hoppa lite dära och dära plocka lite diken osv osv ja med en Volvo kan man ju göra allt för dom håller ju xD. Hur som helst vart jävligt lat i dag för jag for inte till affe för jag hade ont i magen känns inte så kul att man väljer att sova änn att gå till praktiken fast man har lite ont i magen. Jag har ju ändå valt själv att hålla på och skruva och de är ju de jag vill göra. Men jag är så jävla lat någon borde ta och slå lite vett i mej. Men nu ska de bli ändring vill fan komma in på gymnasiet i år. Visst de är skönt med 5 lektioner på en vecka men vafan man ledsnar. JAG VILL BLI NÅGOT och inte något jävla missfoster som bara ligger hemma och inte gör något. VART FAN ÄR MITT LIV PÅ VÄG? Sen äre så jävla konstigt till praktiken kommer jag upp hur lätt som helst på morgonen före mobilen ringer oxå, men till skolan vaknar jag inte alls folk kan ringa mej och en massa men jag hör inte telefonen eller liknande. :( någon som kan svara på vrf de är så? Jag väntar bara att dom snart tar mitt studiebidrag för att jag inte är i skolan då fattar ni vad jag menar med att jag inte vaknar. :( Känner mej som en skit dålig person :'( hur som helst slut snackat hära nu dax att sova så man kanske kommer upp i mon. Eller ju i mon kommer jag vakna för Joel ska åka med mej och han skulle komma hit och väcka mej. Enda sättet jag vakner verkar de som. :'( Isse över Isse ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0