Hoh...

Alltså när är botten nått? Orkar fan snart inge mer allt jag gör blir fan bara fel. Jag är inte bar på något just så känns de nu. Tänkte lägga upp en video från youtube men vet ej hur man gör så jag skiter i den. Sjuk är jag oxå, förkyld som ett svin. Blir ingen skoterkurs i dag heller. Inget bara sitta hemma och hoppas på att man blir frisk så man kommer ut. Vet inte vad man ska göra finns inget att göra hemma. Kan de inte bara vara onsdag så jag får beställa nya datan. Eller vrf inte jullov för då kommer broder hem och då har man iaf roligt. Längtar som fan tills nästa lan i Soukis från 15 till 21 december. De är bara skriva till mej på msn om ni vill komma. Ska börja fixa folk snart men denna gång tror jag att de kommer bli fullt dära. Finns plats för max 20 om jag minns rätt men vi kommer nog bara ta dit 15-17 tycken beroende på hur många platser vi har och hur trångt de blir dära. Jag kom på att de är ju den 24 november i dag :D Exakt en månad tills tomten kommer. :) Men nu ska jag dra Isse över Isse ut


Kommentarer
Postat av: Fraddy

Hej :)



Hur stor får åldersskillnaden mellan två partners vara tycker du?

2008-11-24 @ 11:56:05
URL: http://fredstar.blogg.se/
Postat av: Tanja

Isse, ta det lugnt! livet har sina uppförsbackar, men sen går det lättare ska du se :) Alla har vi våra värdelösa dagar då man känner att allting, precis allting går åt helvete! Då ska man tänka på nått som gör en riktigt glad inombords! Tänka på det man har & det man skulle offra allt för! Sköt om dig, imorgon är en ny dag :)!

2008-11-24 @ 16:59:18
URL: http://tanzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0