Lata jag :P

Som vanligt har jag vart lat på blogga ;)- Men nu gör jag de iaf för hade inget bättre för mej och kom och tänka på de. Vaknade väl kring halv 4 när Wille ringde och väckte mej :P Fick man ju sova ut iaf, somnade väl kring 3. Har väl inte blivit så mkt gjort i dag. :P vaknade gick ner gjorde mat, gick och basta, upp fixa mej och nu sitter jag vid datan och har inget att göra :P Men de är skönt för nu kan jag spela hur hög musik som helst ingen som klagar. Eller jo katten kanke gör de men de bryr jag mej inte om :P Skönt och vara ensam hemma :D mamma och pappa har farit till norge på semester SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT. Nä om man skulle gå starta min andra pärla (740:in)  och ta en sväng med den. Stackars har ju fått stå i 3 veckor :( Ne ska nog gå göra de. Vi får höras i nästa nummer ;) Isse över Isse ut

Kommentarer
Postat av: Inga

Hade ingen aning om att du bloggade ;)

2008-11-24 @ 08:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0