Site sajtsing :D

Ja i dag har jag fan vart duktigt for till skolan och jag tog med matte boken hem för har prov i mon så har pluggat lite och ska göra de lite senare igen :) Blev frippes i dag igen för hela slanten :) var si sådära  med folk ganska mkt för en onsdag :) Kul var de iaf när vi spelade kort Fanny, Madde och jag vi körde "Neger och president" Jag vann och Fanny förlorae och då vela hon inte vare med längre :(. FICK MINA NYA JEANS I DAG :D fan va fina dom är. Efter frippes for jag och joel hem. Eller ja hem och hem :P vi tog en omväg men de var med mening vi hade inget bättre för oss så vi tog och körde korpis vägen och sen till siekas och från siekas hem :) Men nu ska jag kolla runt lite på nätet sen plugga och sova :) Natti Isse över Isse ut

Kommentarer
Postat av: fanny

meh xD kul när man förlorar ju ;) Men de var faktiskt inte därför jag inte avr med, (a) fööör, ja.. jag suger på spela kort :p

2008-11-07 @ 23:27:20
URL: http://faannyyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0