I natt jag drömmde något som jag aldrig drömmt förut.

Jag alltså natten mot tisdag alltså ;). Jag drömmde att jag skulle köpa mej korv med bröd i en helt vanlig korvkiosk. Trodde jag iaf :P De visade sej att de var Robert Gustavsson som som jobbade dära och han var helt ärligt hjärndöd. Man kunde inte bara betsälla maten sådära. Nä man var tvungen och säga att man skulle ha de till en viss person som jag nu inte kommer ihåg namnet på mer. Men iaf så kunde man bara beställa om man sa att man skulle beställa till han. Det visste ju så klart inte jag om. Utan istället började jag svära och skrika att jag skulla ha min jävla korv med bröd så jag kunde fara vidare. Hur som helst efter att bra tag fick jag min mat när en annan kom och beställde mat så sa jag samma som han sa fast jag sa att den dära personen skulle ha 1 korv med bröd istället. Efter att jag käkat korven var jag helt plötsligt på en andra sidan "dalen" Jag de kan man typ kalla de. Dalen var djup som tusan säkert ett par hundra meter men bara 10-20 meter bred. Var en hängbro över och på ena sidan vare den dära korvkiosken och på andra sidan vare bara skog. Helt plötsligt kommer Robert dära med en "häcksax" om ni nu vet vad de är och klipper av armen på mej. Jag sätter tillbaka armen och frågar vrf han gjorde så. Han svarade inte så jag klippte av hans arm. Senare kom hela min släkt dit och beställde mat. Såg bara att hela min släkt stog vid den dära förbannade korvkiosken och ja dom fattade att man skulle beställa till en viss person. Hallå? är jag den enda som inte visste om de eller? Tydligen verkar de inte mkt bättre. När alla hade käkat klart skulle vi tillbaka till bilarna som stog på E10:an ja juste glömmde säga att de var någonstans lägs E10:an på andra sidan älven. När vi skulle gå till bilarna vare ännu en till hängbro att passera. Alla gick dära utom min fasters man. Ne han skulle kolla hur snabbt motorbåten gick. Men när jag tittar ner igen för att kolla hur de går för han så äre is. Inge flytande vatten mer utan nu var de kristall klar is. Jag börjar skratta och säger testa båten nu. Och mycket riktigt så startar han den och kör fram på isen. Jag trodde inte mina ögon. FORT gick de oxå. Har aldrig sett en båt gå så fort i hela mitt liv. Och han kör ju ännnu på IS. Hur som helst när han lekt klart far vi alla norrut på E10:an och jag vaknade. Fatta jag Skrattade när jag vaknade ;). Vet inte var jag inte bloggade de lite tidigare. Har ju som inte så mkt annat för mej hära. Kom på min sjuka drömm nyss så var tvungen att blogga om den ;). Hare bra så kanske de kommer flera sjuka drömmar. Isse över Isse ut

Kommentarer
Postat av: Erika

hm,... speciell dröm ! xD

2008-10-08 @ 22:48:47
URL: http://heidierikakeisu.blogg.se/
Postat av: Jonna

Cp dröm! hahaha xD

2008-10-09 @ 20:28:54
URL: http://joooonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0