:O!

Vad är som händer? 17 st som vart och läst min blogg i går. Före vare under 10 st :O Kul att se attg folk vill läsa :). Men vad han man gjort i dag då? eller ja de behöver jag ju inte ta upp egentligen :P Alla ni som läser vet ju vad jag har gjort i dag :P. Exakt samma som alla andra dagar :/. Men de känns skönt att veta att de bara är 6 dagar så åker man hem :D. Och då får man äntligen träffa vännerna igen :). Men en sak kan ja ju säga, och de är att man kommer uppskatta lilla Övertorneå när man kommer hem. Visst jag är i skåne men fan de händer mer hemma än hära. ;) de är ju bra på ett sätt då vet man ju att de är mer liv i norrbottens små byar än vad de är i skånes små byar :). Jag hoppas att de är mkt snö när jag kommer hem :D för jag är SJUKT sugen på att fara ut och leka med 740:in :P. Ja jag vet jag är en "lek nisse" och de har hållt på ta mitt liv men vad gör de? :P Inga risker inget äventyr :D Som sagt lev i dag i morgon kan de vara försent ;). Ne men hoija man saknar ötå och alla underbara människor. ;) Hära fattar man ju inte vad dom säger till en. Tur att man gör de hemma iaf :P Men nu är jag tom på fantasi att skriva för tillfället :P Kommer mer när jag kommer på nytt. Tills dess säger jag Isse över Isse ut. :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Inge snö.. :(

2008-10-06 @ 18:35:20
URL: http://heidierikakeisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0