Snart helg :)

SÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT! Ska fan sova ut denna helg hoppas jag iaf :P Ne men hur som helst i gpr besällde jag och johan lite kläder från junkyard :) Jag beställde ett par jeanse av märket WAX. Ja va ska man göra i dag då? nå iaf fara till Affe och fixa avgasystemet i epan för den låter förjävligt högt :( Sen blire säkert frippes hoppas de kommer nå vettiga personer dit som man kan snacka med :) Fy fan va skönt de var och sova i alla fall denna natten ;) hade inte sovit på 32 timmar när jag gick och sova :D och nu sov jag 14 timmar. Tack Fanny för tipset ;D Ne om man skulle gå ner och göra mat :S hungrig som ett svin och inga pengar har jag på kortet heller :(  Ne nu ska jag fan lyfta på röven och pallra mej ner och göra mat :) Så hörs vi i nästa nummer. Isse över Isse ut!

Kommentarer
Postat av: Tanja

haha, tacktack ;> njah för roligt kan man väl inte ha, men man får sig ett skratt (:

2008-10-23 @ 16:39:46
URL: http://tanzaa.blogg.se/
Postat av: fanny

de va så lite så :b

2008-10-25 @ 00:01:15
URL: http://faannyyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0