Sweet ötå :)

Jadu vad ska man säga ;) I dag har jag och johan haft skitmkt att göra. :P Vi har åkt runt lite här och dära, vart på frippes snackat med en massa personer och kastat tejpbollar och sudd ;) vet att de kanske låter tråkigt. Men när man har lite och göra så blir även de roligt :D. Vi tejpade en liten boll och sen tog vi ett sudd och kastade det. Vårat mål var att lyckas hålla allt i luften samtidigt och fånga de samtidigt. Eller tjep bollen kom till när vi skulle tejpa fast Tanja i en stol på frippes :D. Lyckades dock ite så bra med de när man bara hade maskeringstejp. Men hur som helst de har vart en jävligt rolig dag. Förutom att epan inte startade så den fick sova i ötå i natt på konsum parkeringen. :( Senare vid 21 tiden for vi till Johan och kollade film "She's the man" En väldigt sevärd komedi faktiskt :). Och sen snackade vi lite gran och kollade på kläder från "Junkyard" som vi ska beställa nästa vecka. Jeans, zipphoods, t-shirt osv :D. Och stackars Johan som var tvungen att köra hem mej för de var nämligen inte måtligt dimmigt och -2 grader visade mätaren och han har sommardäck. Men de var knappt halt alls. Och de SNÖADE dock bara just lite så man såg snö flingorna i bland. Men nu är jag hemma och är ganska trött har lite små funderingar på att gå och sova :) Och de ska jag nog oxå göra på ett lite tag. Men nu ska jag kolla runt lite på internet osv osv. Isse över Isse ut.

Kommentarer
Postat av: fanny

du måste ju uppdatera blooggen oftare :b

2008-10-16 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0