Trött

Fan va jobbigt att helgen är över nu :'( Jag ät trött som fan och vill bara somna in och inte vakna på 1000år så trött är jag. Men de har iaf vart en bra helg den kan jag inte klaga på. Men nu när jag vart hemma en helg vecka vet jag med all säkerthet att en vecka här hemma går 1000ggr snabbare än i skåne. Men fan nu blev jag tom på fantasi att skriva. vet inte vad jag ska skriva. :( Har iaf somnat kl 07,00 i morse och vaknat 15,00. For till ötå, eller jag kom inte till ötå innan bensinen tog slut. :) Fan jag har kört :P Tankade på måndag fulltank och förr kunde jag köra öven 1 vecka med samma tank och de fanns ännu kvar mkt när jag brukade tanka. Nu räkte de inte ens en hel vecka :D fatta gasglad jag vart när jag kommit hem. Jag tror jag har kört på alla gator i ötå :) alltså i byn då även tubovaara inräknat till de då. Hur som helst så i dag när jag skulle hem från ötå vid 22,30 något börja jag tävla med en bil. OCH smart fan som jag är glömde jag ju bort att polisen var ute :/ Dom stog på stationen och de låter bra som fan in dit. Och kan med säkra källor medela att epan låter inte lite. Men dom verkade inte komma ut. Dom kanske har blivit van. ;) Eller jag for typ hem direkt efter att de hände för trodde dom skulle typ springa ner till bilen och köra efter mej. Men nu ska jag kolla runt lite på datan sen ska jag sova lite innan jag ska upp kl 07,00 och fara och jobba. :) Hare bra så hörs vi i nästa nummer ;) Isse över Isse ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0