Måndag 15/9

I dag har jag vart på jobbet. Nu har v flyttat till nya lokalen var mkt ljusare och frächare än den gammla. Har ännu praktik i mon och sen äre skolan 3 dagar :) Nästa vecka åker jag till skåne och är dära i 2 veckor utan internet. Men jag ska skriva lite bloggar på word på brorsan data så jag kommer ihåg ovh blogga åt alla mina trogna läsare :D. Men Ska bli roligt och fara dit :D. Vi ska ha kalas åt brorsan ungar. Men de blir inge vanligt kalas. Blir ett baklänges kalas när gästerna (Ungarna) kommer ska man säga "Tack och Hejdå!" Och alla lekar ska lekas baklänges. Sen ska man börja med att äta tårta och massa söt saker och sluta med mat :D Sen när gästerna ( Ungarna) far säger man " Hej och välkommna" :D De är något jag se fram emot lär bli roligt. Men ska försöka ta mej in till Malmö någon dag oxå och hitta lite kläder åt mej. :P Snart äre dax och sova kl är redan halv 11 :/ Men nu ska jag kolla lite tv sen sova :) Natti natti



//IssE

Kommentarer
Postat av: Jonna

Låter som om att det kommer bli ett roligt kalas :D <3

2008-09-17 @ 22:19:22
URL: http://joooonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0