Måndag 1/9

De var ett tag sen man skrev hära. Vet inte vrf de inte blivit av. Man har för mkt helt enkelt att göra. Men i dag har jag iaf vart på praktik ganska skönt att slippa skolan måndag och tisdag. Blev extarljus montering i dag och de tog nästan hela dagen för de var ju inte min egen bil så ides inte göra något snabbt. Blev seriösa kabedragningar och fästningar :). Slutade 14,00 för att jag och mamma skulle till happis till frissan. Var lite små roligt att övningsköra i stan var ett tag sen sist. Men de blev ingen shopping. Alla pengar jag har kommer att gå till bilen. Måste börja spara. Justia har ju köpt en bil oxå :) Har hunnit med mkt på senaste tiden. De blev en Volvo 740 GLE -88 Kyrös gamla för er som känner han :). Ja snart ska man ner till skåne igen :) har redan vart dära engång i år :) men de var bara en vecka nu blire två veckor :). Men nu ska jag börja glida runt lite på nätet innan man somnar e ganska trött :P. Slitsam men rolig helg hare vart med Kyrö :) Men man har fan ganska ofta roligt me kyrden :D hoppas vi får igång mopparna till helgen då måste vi glida lite moppo :) Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0