Onsdag 17/9

I dag har jag vart lat. Sket i skolan och sov klockan runt :P alltså över 12 timmar. Somna någon gång vid 11-12 tänkte att jag skulle vara pigg till skolan. Men incke sa nicke. Vaknade kl 12,30 någon gång när Wille ringde och väckte mej. Tur var väl ändå de annars hade jag säkert sovit till 16,00 eller nå liknande. :( Men när jag väl fick tummen ur arslet och komma upp ur sängen for jag till Övertorneå och började skruva i epan. Eller de var ju inget som var direkt trasikgt som de brukar vara på fan skapet. Men fick ett "Nenon kit" till epan så billigt att jag köpte de och vela se hur de såg ut på den. Blev hyvsat bra. Var svårt som tusan att dölja rören så jag blev sur och satte de så bra som jag kunde. Rören syns men va fan bryr jag mej om de. De lyser fint på marken :). Jag har vart emot Neon som fan. Och sagt att de bara är töntar som sätter de, nu är jag en själv :(. Ne men felet eller jag feelet och felet men jag satte de för att jag fick de så billigt. Fick de för 200:- och nytt kostar de ungefär 1000:- Men detta var ju inte nytt heller men de funkar fint. Priset frestade mej för mkt så de blev en affär. :) När de var klart for jag till ungdomsgården mer kallat för "Frippes" eller jag den heter "Frippes" hära i Övertorneå. Där blev de inte många barn födda inte. Nej nej spillde upp en kopp kaffe och gick till tv rummet och kollade tv. tror jag somnade ett tag dära för jag var så trött. Ringde Wille någon gång vid 19,30 att han skulle komma spela Biljard med mej och visst kom han nästan så man kan säga ( Som en boll kommer jag tillbaks till dej.). Men nu ska jag väl snart börja gå ner och duscha. Men ska först snacka klart med en hemlig person som jag har konversation med :) Hare bra så hörs vi tills nästa inlägg kommer. Hejsvejs


//IssE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0