Säger bara hoho

Hoho ja 2 veckor är länge. Saknar redan ötå :P. Var och spelade paintball på söndag. De var även sveriges största paintballbana. De var skit roligt och slut blev man. Vi kom dit vid 10,00 och då vare inskrivning och sen genomgång. Vi spelade från kl 11,00 till 17,00. 6 timmar hoho tung men roligt. Vi var väl en sisodära 100 personer som spelade. De var mkt folk. De fanns lag röd och lag gul Jag och syrrans man var lag gul och vi var även de vinnande laget :D Men för övrigt gör man inte ett skit hära i skåne. Man vaknar sitter vid datan eldar ute bastu kollar tv sitter lite till framför datan sen sover. Ungefär så ser en dag ut i skåne. Fan va skönt de ska bli när man kommer hem :D Men nu ska jag glida runt lite på nätet och kolla om de finns något roligt att sätta tänderna i :D Roger över Roger ut. //IssE

Kommentarer
Postat av: kattfanskap

Fan va kul det låter! Önskar att jag var där, så hade jag spöat både dig och brorsan i paintball :P

2008-10-01 @ 20:16:12
URL: http://kattfanskap.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var inte jag och brosan, utan min systers man. Kom igen och prova spöa oss om du kan.

2008-10-05 @ 00:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0