Sista dagen hemma :)

Ja som sagt vart lat på blogga nu dom senaste dagarna :/. Har heltenkelt haft för mkt annat att gör :D. De är en bra ursäkt. Men iaf så äre nu sista dagen jag är hemma innan jag far till Skåne och blir dära i 2 hela veckor :D Känns både skönt och deppigt. De sköna är att man slipper ötå för ett tag och när man kommer hem så kommer man se de fina med att bo i norrland :D. Men de deppiga är att man kommer sakna alla sköna och underbara vänner :( Lättare sagt kommer sakna alla som man brukar snackar med :/ Är inte säker ännu om jag ens kommer har internet där nere :(. Ska kolla med brorsans granne och vi får låna deras internet när dom far iväg på solsemestern. :). Visst Skåne är fint men ÖTÅ är ändå ÖTÅ. :) Iofs händer de inte mkt hära men brukar oftast vara så att när jag är borta de är då de roliga händer. :'( Men vad har jag gjort i dag då? :P Kommer fan nästan inte ihåg själv :P Vaknade vid 13,00 för jag tog ledigt i dag för att jag skulle "Packa" jo tjena. De blev ju mkt av de. Vaknade Käkade och sen drog jag ut och började jag fixa med bil (740:in) Satte lite sportgaller nere vid spoilern :) Kommer lite bilder oxå :D Satte dit ett "Snow-flakes.se" dekal oxå som jag fick av Erik "Tepsa" Tepsa. Blev ändå ganska bra. :) Nöjd över de själv om man säger så. Kom in vid 4 duschade och käkade sen for jag till frippes. Eller jag hann inte till frippes mötte Wille på "kuiva rakan" och for och åkte Massy Fergusson (Traktor) med han en sväng. Sen när jag kom till frippes blev de inte många barn födda. Spillde upp en kopp kaffe och gick och kollade på tv. Då kom Frekka och skulle ha tv:n för de var nå finne program han skulle se och han kunde ABSOLUT inte gå upp och kolla de.  Lite senare kom Fanny till frippes och vi gick och spela Biljard :D. Kul hade vi de kan jag lova :P. Fanny hade sina special tekniker. ;) Jag vann. :P Efter vi spelat gick jag ner läste lite bilsport och spelade kort med mej själv :) KUL. Sen kom Emelie dit och började måla någon ram till caféet. Även vi fick mkt skratt. :P Vet inte men i dag känndes de bara som att jag var på skratt humör och du skulle se nu när jag sitter hära och skriver hur mkt jag skrattar när jag tänker på dagen. :P. nå niiin nu ska jag inte tråka ut er med en över långt inlägg :P. Men hade bra så får vi höras när jag kommer hem från Skåne om jag nu inte har tillgång till internet. :). Hade bra och ta hand om er mina trogna blogg läsare så hörs vi i nästa nummer :D Roger över Roger ut.




Foto: IssE

Där har ni sportgallret.





Foto: IssE

Snow-flakes.se reklam :D





Foto: IssE

Har även monterat xenon i dimljusen. :D Lyser som fan. MKT bättre halv ljusen.





Foto: IssE

Så lyser halvljusen på bilen.





Foto: IssE

Så lyser dimljusen. Trodde inte mina ögån första gången jag slog igång dom. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0