Som jag lovade :P

Jag nu sitter jag hära i skåne och har absolut inget att göra. Alla sover och jag sitter här och lyssnar musik. Ska väl oxå gå sova om ett tag ganska trött efter dagens resande. Blev ungefär 5 timmars resande i dag. Men hur som helst så fick jag låna internet av brorsans granne när dom far utomlands :D(Sypen) Hade inte vart helt fel att fara dit inte :P. Men hur som helst så hare vart en jobbig och lång tråkig dag. :P Men kul vare iaf när vi for till luleå. Satt och klagade på minsta lilla fel mamma gjorde i trafiken :P Kul vare och till och med hon skrattade efter ett tag när hon blev så less. :). Nu ska jag kolla igen lite på internet sen sova :P Hade och så hörs vi i nästa nummer. Roger över Roger ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0