Söndag 7/9

I dag har Johan, Jocke och Jag vart och kört moppe konstigt nog var de roligt som fan. Måste vara för att man kör trimmat :P. Blev säkert några mil lite över 10 om jag skulle få gissa. Men körde iaf från typ halv 4 till halv 7 var så bra väder i dag att köra. Inte för varmt och inte för kallt. Hoppas de hinner bli fler såna dära turer innan säsongen här uppe är slut.  Hoppas på fint väder nästa helg så blire säkert några timmar moppe körning. Vi vart till Kuiva, Finnelandet och dit tänkte vi fara och tävla mot finnar men alla var hemma och tråka verkade som. Var en som var ute och körde och han blåste vi om oxå :P. Sen filmade jag lite när Johan och Jocke körde. Filmen finns på www.youtube.com sen letar ni på "kyro33 K50 med "lilla" trimmet". Senare när vi kom hem till Johan började vi ladda upp filmerna. Sen kom Emil Barsk till Johan och for vi ut en sväng for och åkte med han. eller Johan körde sin moppe. :P han är lite moppe kåt :D. Sen for vi tbx till Johan satt dära kolla lite tv och sncaka. Sen vare dax för mej att fara hem. For väl någon gång vid 21,00 från Johan och började min färd hem. Brrrrrrr Kallt som satan vare och sitta på moppen i 75km/h i 1,5 mil . Synd att cdi jäveln ska strypa i 75km/h annars hade jag kommit fortare hem och in i värmen. :). Ha de bra så får vi höras senare. Hejsvejs!




//IssE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0