Torsdag 11/9

I dag har jag vaknat vid 11. Drog till skolan och gjorde bort ett matte prov :) 2 kvar sen e matten klar :D. Känns skönt som fan. Sen for jag till små maskiner för att kolla om min sak jag beställt kommit men den kommer först i mon. :(. Senare vid 4 for jag till frippes och då skulle vi börja klä om biljadbordet. :) blev rött tyg denna gång. Men de var inte bara och byta. Vi började vid 4 och halv 10 var vi ännu inte klara så vi gav upp och ska göra klart de i mon innan kvällen så bordet går att spela på. Vi hann iaf klä om allt och sätta ihop ribborna. Limma tyget på bordet och skära ut 4 hål + alla små hålen där den skruvas fast. :) Var ganska roligt ändå. Nästa gång dom ska klä om bordet vill jag oxå vara med. Var roligt som tusan :P Hade lite erfarenhet från när jag kollat när brorsan klädde om epan för 2 vintrar sen. :) Men man har mkt att lära sej ännu innan man kan säga att man är bra på de. :) Men man lär sej helatiden. Vågar man inte göra  något lär man sej inget :). Men nu ska jag hitta på annat och göra oxå :) Hejsvejs


//IssE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0