Datan in work again!

Idag fick jag igång datan igen efter att den härkade ihop under påsken så de blev några dagar utan data och de var fan de deppigaste jag vart med om på ett bra tag :S Hårddisken som operativsystemet är på crashade och fick beställa en ny av Dell. Men de gick ganska fort beställde disken igår och fick den idag och nu är den igång och började montera ihop den när jag kom hem vid 21,00 :) Så nuj är den snabbare än när den kom 5 december :P Har även hunnit sätta igång moppen idag tog inte länge att få igång den men attg få den att gå bra var lite värre men nu är den igång och i mon äre fredag och jobb :) Men nu ska jag gå sova så man orkar upp och jobba i mon :) Isse över Isse ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0