Rock my night!

Inte riktigt men hade velat vara på Rock the nights disco på folketshus men som lite surt när man fyller 18 först i augusti :( Men får ju ta igen dom gångerna när jag fyllt :D Kommer iaf bli en riktigt stor fest när jag fyller 18 eller helgen före (hoppas jag) :) Förövrigt så har jag väl för de mesta vart på frippes i dag. Var landskamp i Guitar Hero mellan sverige finland och de var bäst av 4 och dom som representerade sverige var Freddy, Koffe, Hannes och jag blev 3-0 till oss som inte var så otippat ;) Jag spelade första matchen, Hannes den andra och Koffe den tredje Feddy han aldrig spela innan allt var avklarat :) Vi vann en pokal som de stog Guitar Hero turnering 2009 Sverige V.S Soumi de var väl de enda roliga som hänt i dag eller ja när jag kom hem började jag med bilen lite smått :P otippat? ;) Tog lös rutorna ska sätta dit rutor som inte är tornade och sen skulle jag försöka få lös min spacer platta om satt fast i ena fälgen från den gången när den gick av på epan men de lyckades inte så bra. Nu äre bara kvar att fixa innertaket och fixa 2 st 17" däck så jag får rulla igenom besiktning och hoppas att dom inte hittar nå fel på den. :) Men nu ska jag gå sova. Isse över Isse ut  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0