Äntligen jobb :D

Ja i dag har jag varit och jobbat trodde inte jag skulle orka för jag och Johan var i lule i går när affe ringde men vi var hemma strax efter 00,00 så de gick bra. Ja påtal om lule så var vi ju dära i går. Var till Feltema (Biltema) köpte spacer plattor till fälgarna, en polerings maskin som jag och johan delade på, 2 extra polerings paddar eller vad dom nu heter sen köpte johan även nå sugproppar som han skulle ta till när han ska sätta takvingen på bilen. Johan och jag tyckte de var ganska trevligt på biltema och gå runt dära och kolla om de fanns nå roligt men så tyckte inte Malin :P Nej hon frågade varje minut typ om vi inte skulle gå till kassan och om vi kom på något nytt vi skulle gå kolla på drog hon en tung suck ;) Efter de blev de chill hos Malin. Vid 17 drog vi till bergnäset och käkade på sibylla. Duglig mat men väldigt dåligt soriment på dippsåser till och med övertorneå har mer och vi är mkt mindre än vad som finns på bärgnäset ;) Dom viste inte ens vad sweet chili var så vi fick nå helt annat i stället. Malin drog och skulle leka tränare och Johan och jag for ut på stan och letade någon att tävla med men ingen vågade ;D Bowling han vi oxå med efter vi hämtade malin. Johan hade sin nybörjar tur första gången han spelade och vann med 299 jag fick 293 och malin 280 om jag inte minns fel så de blev ju ganska jämnt. Men vik lät ju johan vinna när de var första gången han spelade :) Kan ju inte vara dumma mot nybörjare eller hur :D Men nu ska jag hoppa i duschen sen fara till frippes :) Isse över Isse ut

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. du skrev ju härockså 293 mohahaha. lät mig vinna? tss;)

2009-03-13 @ 23:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0