Innan coktail träffan

Ja idag blir de fest får ju se om de blir roligt. Sägs iaf bli mkt folk och hoppas många från gamla 9:an kommer :) För övrigt vet jag inte som så mkt. Jo igår drog jag fram bilen från snön äntligen :D var som på tiden för lasse kommer den 4 april så då ska vi börja med att byta innertaket. De tog mej 2 och en halv timme och skotta fram den sen drog pappa loss mej från isen för alla 4 däcken hade frusit i backen men upp kom den med några plast detaljer mindre men dom satte jag tillbaka direkt. Märkte att de oxå hade blivit 2st ganska stora repor på bagageluckan, hoppas dom går att polera bort då blir jag glad :) Men bilen startarde direkt tankade i 10 liter sen vred jag om nyckel så var den igång, även kallat kvalité :P Lackade även Joels data igår natt. Lägger upp en bild så ni kan få sen den monster snygga datan blev faktiskt bättre äb vi hade trott. Men nu ska jag vänta på att henka kommer sen dra til ötå. Isse över Isse ut



Foto: IssE



Foto: IssE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0