Lördag

I dag händer de väl inte allt för mkt. Blir väl frippes senare mot kvällen eller om någon timme. Förövrigt så har jag  väl vaknat vid 14,45 :P tog en lite sov morgon efter gårdagen, var så jävla trött när jag hade vart och jobbat. :D Men nu är man pigg och hoppas på att något roligt ska hända i dag :) Jobba på tisdag igen verkar som att han börjar få in mer jobb nu så ja får börja jobba och hoppas jag hinner få ihop pengarna till fälgarna till bilen :D men nu ska jag kolla film om jag hittar någon bra :) Isse öber Isse ut

Kommentarer
Postat av: Fröken Knas

Helnajs design vännen ^^ Funderar på göra om min igen, men jag e seeeeeg :P Sen skaffade jag två råttor idag, så jag har fullt upp med dem och att sy :P

2009-03-14 @ 22:49:59
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0