Torsdag

Idag kanske min turbo far iväg från mitt abstannade projekt och förhoppningsvis blir jag 2000:- rikare :D börja spara och lägga lite pengar på bilen tex börja med innertaket och såna saker. :) Blir väl frippes resten av kvällen senare när mamma kommer hem och kan föra in mej. Fan va skönt de blir när snön smält så kan man iaf börja köra moppe tills man får körkortet :P börjar bli less på att alltid måsta anpassa sej efter andra. Blev inte heller nå mer jobb denna vecka, Måndag blir nästa gång och då blir de motorbyte på en bil och kanske fara till korva en sväng och fixa en traktor om de blir tid över. :) Men nu ska jag vänta på att killen ska komma hämta turbon sen ska jag dra till ötå :) Isse över Isse ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0