Work!

I dag hare väl inte hänt så mkt. Vart till happis med mamma och klippt mej och färga håret igen blev lite mörkare än förra gången. ;) Förövrigt har de väl inte var en sån dära jätte kreativ dag om man säger de så :P Vart på frippes ett till 21,00 ovanligt jag vet, :P men fanns som inte så mkt att göra hemma. I mon blire jobb igen och mer pengar kommer in som tur är och med lite tur så borde jag ha hunnit skrapa ihop nog med pengar så jag kan beställa fälgarna i slutet av denna månad de är ju ändå första april så skämta på så mkt ni hinner i dag, :D för ingen kommer ändå tro er iaf inte jag :D Nu blire väl att ta en lite power napp till 07,00 någon gång sen jobbet :) Godnatt! Isse över Isse ut


Kommentarer
Postat av: Moe

JAG ÄGDE DIG!

2009-04-02 @ 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0